torsdag 18. september 2008

Vest til jentungen

Det går unna med strikkingen min om dagen. Denne vesten starta jeg med den 13 september og i dag 18 september er jeg ferdig.....
Har vært litt nervøs underveis at den ville bli for liten til datteren min siden den så utrolig liten og kort ut. Men den passet perfekt... Mønstret så jeg for en stund siden på Sandnes sine sider. Vesten er egentlig en "åpen" variant ,men jeg ønsket å ha en "lukket" vest. Måtte telle meg frem for å få mønstret til å stemme ,men det var en enkel sak. Jeg strikket vesten i Sisu garn fra Sandnes. Den skal egentlig strikkes i mini alpakka, men jeg har inntrykk av at "store" plagg kan virke litt slapp i alpakka garn.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet og håper jenten min vil bruke den masse:-)

2 kommentarer:

Strikkelaura sa...

Nydelig vest, for et arbeid!!!

Anonym sa...

Kjempe fin.Heldiggrisen:-D