fredag 26. september 2008

Feminin rib

Her går det unna i svingene.....både med strikking og blogging:-)
Hadde tenkt å strikke denne til datteren min. Jeg var så sikker på at jeg hadde liggende 3 nøster med DSA nøster, men fant ut like etter jeg at jeg hadde begynt å strikke at jeg bare hadde 2. Derfor ble det en mindre vest enn jeg egentlig hadde tenkt. Men resultatet ble ok.

Har sett flere som har strikket denne modellen til både voksne og barn. Har beundret den lenge. Og bestemte meg for å bestille boken siden det var flere modeller fra den som jeg kunne tenke meg å strikke. Jeg har nå hatt boken Børnestrikk liggende en stund , men ikke visst hva jeg skulle begynne med først. Det er så mye flott i boken.

Trur nok jeg må strikke en ny til datteren min siden hun syntes denne var så fin. Men trur nok jeg må vente litt. Kjenner jeg trenger ett litt mere "utfordrende" strikke prosjekt nå. Blir litt for lei hvis det er alt for lette prosjekter jeg holder på med.

3 kommentarer:

Nunne sa...

Dumt den ikke passet! Den er jo så fin! Men du har kanskje en du kan gi den til i julegave?

Dette må du ha gjort fort?
Iallefall er jeg nysgjerring og stikker nesa ofte innom bloggen din... God helg til deg!

Nunne sa...

FERDIG med ALLE julegavene?
Det er dte jeg alltid har sagt:
Finnmarkinger og beiarværinger er noen utrolig flinke folk!

Strikkelaura sa...

JULEGAVER? Nei, det tenker vi ikke på.
Kjempe søt jenten og fin lue.
Likte godt vesten også, har lyst til å strikke meg en slik selv.