søndag 2. oktober 2011

Bedre sent enn aldri

 

Det er leeenge siden jeg har oppdatert bloggen min. Ikke fordi jeg ikke holder på med noe håndarbeid,men rett og slett sløvskap fra meg. Har vel egentlig gått og tenkt en stund om jeg skulle slette denne bloggen og så opprette en ny. Men hva er vitsen…enten må jeg klare åholde liv i denne eller så får jeg bare slutte med denne bloggen.

Dette er noe av det jeg har laget bare den siste uken.

                                   265

Grå luer er strkket i Mitu. Nydelig garn å strikke med. Neste gang jeg er å tur skal jeg hamstre dette garnet, da de ikke selger det på strikkebutikken her

                                       263    

Rød lue og votter er strikket i Sandnes kashmir alpakka. Luen har fått en liten pynteknapp med ett lite hjerte. Vil nok kalle dette luksusgarn da prisen er 74 kr for 50 gram. Men det unner jeg meg denne gangen.

                    267

 

Myke fakta på myke luer

Design: Pt design nr 107

Mønster: Lue og votter med fletter  107-1682

Garn: Mitu og Sandnes kashmir alpakka

Pinner: 3,5 og 4,5

6 kommentarer:

Rigmor sa...

kjempe fine luer, og votter! Mitu er ett deilig garn, men dog dyrt ja. Ser ikke for meg at lommeboken min sier ja til ett plagg til meg selv i det garnet. Men til luer og andre små ting er det jo helt greit :) ha en fin uke, og fortsett med blogginga!

Hobbymegher sa...

Nydelige ting du har laget!!

Marte sa...

Så fine! Likte veldig godt vottene og luen i rødt :) Jeg har nettopp oppdaget Mitu, og syntes det var veldig godt å strikke med.

Hanne sa...

Her har det jammen meg kommet mye fint siden sist jeg var innom deg. De lilla sokkene var rett og slett til å dåne av. Syntes også mobilvesken i forrige innlegg var kjempe stilig, spørs om jeg må lage meg en slik gitt. Kjempe fine luer du har laget også. Et veldig godt gavetips. Tusen takk for masse god inspirasjon :)

Anita Tørmoen sa...

Så flotte luer og votter du har strikket:)

Bjørnå sa...

Kjempeflotte luer og votter! Har nettopp begynt å høre snakk om mitu, og tror kanksje jeg må teste det ut snart... kanskje :P