torsdag 16. oktober 2008

Votter med bobler:-)

Votter,votter og atter votter. Trur jeg har fått dilla på å strikke votter....Men det er jo ikke bortkastet strikking siden det er blitt kaldere ute. Vi alle begynner vel å kjenne at vinteren nærmer seg....
Jeg synes det er utrolig kjedelig å strikke bobler, men disse gikk veldig greit å strikke. Ikke så veldig mye frem og tilbake og snu hit og dit:-)



Det gikk fort å strikke vottene. Jeg ble veldig fornøyd med resultatet. Så jeg kommer nok til å strikke flere av denne modellen....:-)

Hvis det er flere som ønsker å strikke denne modellen så finner dere den i
Allers julemagasin 2008....

Jeg valgte å strikke dem i Safir garn på pinne nr 3 1/2. Tovet dem veldig lett i vaskemaskinen på 30 grader 2 ganger....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flotte votter du har laget i det siste. Takk for inspirasjonen og god helg!

Anonym sa...

Så mange fine votter du har strikket.Disse ble bare kjempelekre.Ønsker deg en riktig god helg:)