søndag 5. oktober 2008

Ferdig med hjerte vottene

Da var jeg ferdig med å strikke begge vottene som jeg har lagd mønstret til selv. De ble litt store til datteren min, men ellers så er jeg førnøyd med slutt resultatet. Noen enkle justeringer må jeg nok gjøre på mønstret hvis jeg skal strikke flere av disse vottene eller gjøre det tilgjengelig for andre.

Hjerte vottene har jeg strikket på pinner nr 3 og 3 1/2 og med Sandnes smart garn. Jeg har brukt mørk lilla i bunn farge og baby rosa på hjertene. Bretten inni votten på vrangborden har jeg brukt grå. Det sees bare litt, men jeg synes det ga en fin effekt på votten....

10 kommentarer:

Elisabeth sa...

Koselig blogg du har! Får si her også at jeg synes vottene dine var kjempefine!

Hannes hage sa...

Veldig flotte votter, nydelig mønster, gratulerer! Og fargene passer godt sammen.

Anonym sa...

Kjempefine:-)

Anonym sa...

Nydelige votter , både mønster og farger ! :)

Josefine (HB)

Nitus sa...

Alldeles nydelige votter og mønster du har laget.

frksnupp sa...

Flotte votter! Jeg har fått kaffen ja, tusen takk- sendte en PM trodde jeg...har du fått garnet ennå?

Nunne sa...

Nei og nei, så lenge det er siden jeg var innom her..
Kjempefine votter og så artig at du har laget mønsteret selv.Det setter en ekstra spiss på vottene. Tenker de blir populære!Piratvottene var også flotte! Flink du er!
Har du vært innom Muffins verden, forresten? Ho er et oppkomme av vottemønster...

Hilsen fra nord, her vi har klar himmel idag! (enn så lenge)
fra Nunne.

Steinbokkjen ;o) sa...

Ha ein vidonderle dag!
- hos meg ligg da award og nokre ord t deg ;o)
ENJOY

LilleBlå sa...

Ååå, så flotte votter!
Og så mang du har strikket da... Jeg rekker knapt å strikke noen jeg..
Ha en flott torsdag!

Anonym sa...

Så mye fint du lager!