tirsdag 27. november 2007

Øvelse gjør mester


Øvelse gjør mester....er det ikke det man sier?
Tja, man blir vel det etter vært.....Jeg har nok blitt litt inspirert av alle disse toalettveskene jeg har sett inne på x-antall blogger. Kjøpte meg AnnAka mønster på ei toalettveske for ei lita stund tilbake,men forsto ikke mønstret helt . Så jeg brukte heller litt fri fantasi og da fikk jeg laget disse tre toalettveskene. .
Og siden jeg allerede hadde symaskinen min fremme sydde jeg duken som vises på bilde øverst.


4 kommentarer:

Bai sa...

Her har det skjedd mykje sidan sist eg var innom. Dei lilla og kvite hjertene var kjempesøte. Du syr masse fint for tida.

amylin sa...

Så mye fint du hadde sydd!

Elisabeth sa...

Fiiint!!!

Anonym sa...

En må være litt modig og hive seg uti ukjente ting, slik som du har gjort. Dette gikk jo kjempefint. Flotte ting!
Du kommer sikkert til å få mye gjede med syingen!