onsdag 2. januar 2008

2008




GODT NYTT ÅR


Bloggingen min har vært temmelig laber i desember måned. Bør vel egentlig skjemmes:-/

Desember gikk så alt for fort unna med forberedelser til jul . I sommer fikk jeg mammas lefsetakke . Det var nok ett hint at jeg skulle føre "lefsestekingen" videre.
Så tidlig i desember satte jeg og Bess i gang med stekingen. Vi begge ble super stolt av resultatet og smaken ble utmerket:-)
Moren og faren min kom hit på julebesøk allerede 12 desember, så før den tid måtte huset "shines" og gjøres klart.. Litt baking sammen med ungene og siste innkjøp av julegavene. Selvfølgelig var det noen små gaver jeg hadde glemt unna. Endel hjemlaget ble det også i år.


I romjulen fikk jeg strikket noen sokker, Hedera og Monkey. De er strikket i "Silja" garn som jeg har hatt liggende i ett år nå. De skulle egentlig bli til noen gensere. Men typisk meg så er jeg veldig flink å planlegge strikkeprosjekter, men fullfører dem sjelden.
I slutten av januar har ett tantebarn/gudmorbarn 10 årsdag så mitt prosjekt nå er å få ferdig genser til han med rundfelling i smart garn. er på god vei. Bare mønsteret igjen:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Slik genser har jeg planer om å strikke tilmeg selv. Den er nydelig. Gleder meg til å se ditt ferdige resultat :) Godt nyttår!

Anonym sa...

En sånn genser hadde jeg da jeg gikk på barneskolen, husker at mamma måtte strikke en ny da jeg vokste ut av den første.