onsdag 14. november 2007

Nye bøker


Jeg har nok gått litt amok på amazon. Den siste uken har det dukket opp 4 bøker i postkassen min. Bare strikkebøker jeg har bestilt.
De to første som dukket opp var "greetings from a knit cafe" og "Bagstyle".
"Greeting from a knit cafe" ble jeg egentlig veldig skuffet over. Jeg trur nok jeg ble litt "blendet" av koselige bilder på forsiden av boken. Ikke lett å vite hva man bestiller når jeg ikke får tittet i bøkene før kjøp.
Men "Bagstyle" var ei kjempe flott bok. Mange flotte vesker, både heklet og strikket. Store og små vesker. Flere vesker jeg kan tenke meg å lage. Må bare få julegavene ferdig før jeg setter i gang med nye prosjekt til meg selv.
"Juniorknits" var også bra. Enkle prosjekter ,men fine. Alt i fra pulvarmere, luer, sokker, jakker og gensere.
Boken over alle bøker denne gangen var nok "The rowan story book of little knits.
I denne boken er det flere barnehistorier f.eks "the dog with many friends",the cake and the missing apples" og "the tree house". Til hver fortelling er det strikket klær til som det er oppskrift på bakerst i boken.. Nydelige klær. Hele boken og kolleksjonen er sååå romantisk. Tenk å kunne lese hisoriene til ungene mine og i tillegg kunne strikke klærne:-) Trur den ene genseren i boken skal bli mitt romjulsprosjekt........Kjempe fornøyd med boken

Ingen kommentarer: