søndag 8. februar 2009

Rosa sjal bare til meg

Da var jeg ferdig med mitt første heklede sjal....Vært kjempe gøy å hekle . Det tok meg 2 dager, men da med ganske mange timer hekling hver dag. Jeg har vel kanskje "spreng" heklet litt. Men bare fordi jeg har vært sååå spent på sluttresultatet.
Det har vært en flott avveksling fra strikking. Trur nok jeg kommer til å hekle flere av disse sjalene,men kanskje da med litt tykkere heklenål og noe tykkere garn.
Dette sjaler er heklet i Evilla på pinne nr 2,5.
Jeg ble kjempe fornøyd med det...Flotte farger og fin overgang mellom fargene:o)
Gleder meg til å begynne å bruke det....

15 kommentarer:

Unknown sa...

Hei på deg...
lekkert det ble....

Lena sa...

For et flott sjal i en herlig farge! Og det er beundringsverdig at du hekler med så tynn krok! :o) Ha en fin uke!!

Anonym sa...

Det ble rålekkert! Flink med heklekroken også du...

Anonym sa...

Det ble utrolig flott ! :)

Josefine (HB)

gURo sa...

Nydelig sjal:) Er nok en god ide å bruke tykkere krok:) Det er artig når det går raskere:) Jeg har heklet sjal på heklekrok 7 og med tykk alpakka:) Det gikk kun et par timer. Og du verden så gøy

Anonym sa...

Nydelig sjal!

Vims sa...

Gørr stilig!!! Å fargen var jo helt kanon.. hvilket fargenr er det....hihi..vil ha!

Unknown sa...

Nydelig sjal..., liker fargene!

xoxo

Bitt@mi sa...

Sjalet ble nydelig, og fargene lekre! Flotte fargeoverganger i det garnet.
Ha ei fin uke!

Gulltann og Pus sa...

Kjempefint sjal!
Starter du å hekle fra spissen, eller gjør du det omvendt?
:-)

Elisabeth sa...

Så flott sjalet ble, er det stort? Imponert over hvor rask du har vært! :-)

AnitaK sa...

Å det var ett lekkert sjal. Imponerende hekling, altså. Ha en fin uke.

Anonym sa...

Nydelig sjal. Likte fargene veldig godt. jeg elsker roooosa nemlig.

Anonym sa...

Det ble NYDELIG! Skjønn farge :)

Anonym sa...

Hallo =)
Det ble jo kjempe flott..=)

Klemz,Sirpa=)