tirsdag 9. desember 2008

Se hva jeg har fått:-)

Nå er det endelig kommet.....Mitt nye fotoapparat..Ett Olympus fe-370 . Jeg har temmelig lei av å være uten kamera, men det har liksom ikke vært på prioriterings listen min. For det bruker jo å koste en del hvis man vil ha et godt kamera. Men dette kamera har jeg ikke betalt noe som helst for:-)Det har jeg fått av Fagforbundet siden jeg har vervet en del nye medlemmer.....Skal tru jeg er fornøyd:-)
Endelig kan jeg få tatt bra bilder siden jeg den siste tiden bare har kunnet ta bilder i dagslys pga jeg har brukt mobil telefonen min som fotoapparat.... Og da har ikke bildene blitt særlig bra....Men nå skal det bli andre "boller"... Skal tru jeg gleder meg til å få tatt i bruk kamera:-)
Kanskje det blir fart i bloggingen min igjen. Har ikke vært særlig gøy å legge ut bildene mine i bloggen da de ikke har vært noe bra kvalitet på dem. Sikkert mye jeg må sette meg inn i når det gjelder funksjoner på kamera,men det kan jeg jo ta etterhvert som jeg bruker det. Siden lesing av bruksanvisninger ikke ligger helt til meg:0)


2 kommentarer:

Unknown sa...

herlig... da er det vel fortjent... kommer vel mange fine bilder nå... Lykke til videre...
Ha en fin advent...

medina sa...

Gratulerer med nytt kamera! blir spennende å titte innom å se på "nybildene" dine.