onsdag 10. desember 2008

Skumring og Bomull

(En liten detalj fra veggen til snuppa) En knapp måned siden pusset vi opp begge rommene til ungene....Lovte jo da at jeg skulle legge ut bilder her på bloggen av rommene, men siden fotoapparatet ikke virket lengere måtte jeg bare vente med å ta bilder til jeg fikk ny kamera....
Fotoapparatet kom i posten i går så nå har jeg fått tatt noen skryte bilder......I denne omgangen er det bare bilder av snuppa sitt rom dere får se...For guttungen sitt rom er invadert av noen kompiser så der er det forbundt å ta bilder nå:-)

Rommet er malt i fargen Skumring og list verket er malt i fargen Bomull....
Vi kjøpte ny seng i hvit smijern til snuppa våres siden den forige sengen hun hadde var skikkelig glamour rosa...Hun var også på tur til å vokse ut av den så da passet det godt å kjøpe henne ny.. I tillegg malte jeg skrivebordet, bokhyllen og tvbenken hennes i bomullshvit.


Vi valgte å male rommet i lyse farger . Så kan jeg heller pynte rommet hennes med mye farger...
Sengeteppet som ligger på sengen er noe jeg sydde på skolen i 8-9 klasse ....
Det var ganske gøy å hente det fram slik at snuppa våres kunne begynne å bruke det. Hun er veldig flink å legge det på før hun stabler seg ned på skolen hver morgen .


Noen vegger på rommet er det litt lite pynt på, men jeg har fått bilde fra blafredesign som hun skal få i bursdag presang hos oss i romjulen.... Vi skal også få satt opp noen hyller på veggen etterhvert.....
Men alt i alt er vi veldig fornøyd med rommet....Og det trur jeg snuppa våres også er:-)




1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott nyoppusset rom, lyst og delikat. Heldig jente! :o)

Ønsker deg og dine en god helg!