mandag 3. november 2008

Oppbevaringsbokser


Siden vi holder på å pusse opp rommene til ungene fikk jeg lyst til å strikke noen kurver til snuppa sitt soverom. Blir jo dekrativt med strikkede kurver til å ha penner og annet stæsj i.... Har tenkt at jeg skal strikke flere av disse bare i ulike farger og størrelser. Nå har jeg en brun kurv på pinnene, men bare litt mindre.

Kurven har jeg strikket på pinne nr 10 i Hubro. Jeg har alrdi strikket i dette garnet før,men det var et deilig mykt garn.
Kommer nok til å strikke mere i det garnet.Til denne kurven brukte jeg akkurat 4 nøster.
Jeg tovet kurven 1 gang på 50 grader lettvask.

Oppskriften er fra Dalegarn sitt Interiør og tilbehørs hefte nr 200.





5 kommentarer:

Silje sa...

Så utrolig flink du er! :)

Jeg er på utkikk etter en oppskrift på strikkebunad til voksne damer, men finner det ingen steder... Du som er så dreven vet vel tilfeldigvis ikke om hvor jeg kan få tak i det?

Hobbymegher sa...

Herlig!!!

May Britt sa...

Så flotte kurver du har strikket! Jeg heklet slike kurver i sommer, fant visst mønsteret hos Garnstudio tror jeg. Forøvrig var bloggen din et hyggelig bekjentskap som jeg sikkert kommer til å se innom igjen senere, takk for titten!

Anonym sa...

Aller først må jeg si gratulerer med ny blogg. De kurvene dine var skikkelig flotte og praktiske.

Irene sa...

Flott layout på bloggen :-)