onsdag 18. februar 2009

Scarf exchange

Endelig dukket skjerfet mitt opp i posten fra Scarf exchange vennen min på facebook..
Jeg var utrolig spent på hvordan det kom til å se ut da jeg åpnet pakken.....
Nysgjerrig om det var strikket, heklet eller sydd. Dette var noe vi selv fikk lov å bestemme når vi laget skjerfene .
Mitt er heklet i et utrolig mykt og deilig garn. Føles nesten som silke mot huden. Det er heklet i en kjempe fin grå farge og så har hun pyntet skjerfet med svart silkebånd
Jeg kan ikke annet enn å si at dette skjerfet er jeg superduper glad for....Synes det var kjempe lekkert. Gleder meg til å ta det i bruk.
Så morro å få noe man blir veldig fornøyd med...


6 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott skjerf, jamen var du heldig:)

Tante Mimmi sa...

Hei på deg!!
Har ringane kome vel fram til deg????
Vonar det!
Gir du meg ei tilbakemelding!

Elisabeth sa...

Kjempefint skjerft du har fått, der var du bra heldig :-)

Bitt@mi sa...

Så nydelig skjerf du har fått! Og det så supermykt ut!

Silje sa...

Det var kjempefint! :) pakke i posten er noe av det beste som fins!

Irene sa...

Det skjerfet var nydelig. Vet du hvilket mønster som er brutk?