onsdag 25. februar 2009

Ny lue til mannen

Når jeg reiser bort på møter og lignende synes jeg det er ganske greit å ha med seg ett strikke prosjekt som verken tar så stor plass i vesken eller noe som jeg trenger mønster til.
Denne gangen var det ei lue til mannen min som kom til på pinnene. En så kalt "skater-lue".


Mannen min var ikke så veldig villig til å stille som "modell" så på bildene er det guttungen på 11 år som "villig" stiller opp. Eneste jeg måtte love han var at han fikk seg lik lue bare i rosa farger....




3 kommentarer:

eli sa...

Tøff lue! Har strikket noen slike selv. De er så kule de bildene du har her inne fra 50-60 tallet.

KATTEMORS KOSEKROK sa...

Er på bloggrundebesøk og ser på hvor mye flott som er produsert. Og ønsker deg en riktig god helg!

Sessan ☆ Prinsessan sa...

Tjingeling!

Har du fått med dig att vi nu arrangerar MammaBlogg Gala i Göteborg den 4 Juli. Vi har börjat ta emot förhandsbokningar & MÅNGA glada mammor har redan slängt sig på ;D
Men vi vill se flera, så nu tipsar vi dig!

Ta en titt på våra på våra bloggar, där hittar du all information du behöver.

Ha en strålande dag ♡

Mvh
Sessanochprinsessan
Duracellmamman
Wojtan