mandag 5. januar 2009

Retro

Da var genseren til snupsa mi endelig ferdig strikket og montert.....La opp i oktober og ble først ferdig før i dag...
Det var jo sååå mange julegaver som bare måtte gjøres klar før jeg kunne gjøre genseren ferdig derfor ble den lagt til siden......Men i dag endelig kan jeg si meg ferdig med enda et prosjekt:o) Å, jeg er så klar for å begynne på ett nytt.....
Tru hva det blir????
Den som venter får se!!!!

Synes fargene ble utrolig flotte sammen. Veldig glad for at jeg valgte disse . Var litt redd for at det svarte kunne bli for"hardt" til jentungen....Men hun ble veldig flott i genseren.
Hun var ingen villig modell i dag så det skrytebilde får komme etterhvert.

Mønstret er fra Dalegarn sitt Retrohefte...
Strikket genseren i pinne nr 3 1/2 og pinne nr 4

8 kommentarer:

Yvonne sa...

Åhh så flott. Jeg har også fått en slik jakke av mamma til jul. Jeg elsker den. Skulle ønske jeg kunne strikke slik.

Yvonne
www.fjellvang.no/quilt

Anonym sa...

Knall fin genser.
Men korleis kom du ut med garnet?
Eg fikk 1 nøste svart for lite og 1nøste lilla for mykje i str M.
Ronille

Ingrid_blafre sa...

Så fin den ble :-) Jeg er MEKTIG imponert - har aldri klart å strikke ferdig noe i hele mitt liv.

Jorun sa...

Nydelig genser i helt herlige farger!

Glastrikk sa...

Den ble kjempe flott. Den er et mulig prosjekt...

Pinneguri sa...

Den ble kjempevakker.

TORPO QUILTELAG sa...

Kjempefin genser og noen flotte farger du har valgt.
Ha en fin uke.

Unknown sa...

Hvor er den bare fantastisk den trøje!! Ville give min højre arm for sådan en;o) Det må have taget lang tid....