lørdag 30. august 2008

Personaltur

Denne uken har jeg vært på personal møte og pesonal tur. Uten at vi visste det var det lagt opp elvebåt-tur og grilling på kvelden. Alt vi var bedt å ta med var varme klær. Da vi fikk greie på hva vi skulle gjøre ble jeg kjempe nervøs siden jeg har STOR respekt for elver og båter. Men siden at eneste mulighet for å komme oss dit vi skulle var å dra med båt så var jeg bare helt nødt til å bli med...
Halvparten av gjengen gikk opp i elvebåten med motor og resten i kano. Halvveis byttet vi(nesten alle....) :-)

Da vi kom fram til målet var det tent bål og lagt ut reinskinn til oss. Guiden vår grillet laks på bål til oss som vi fikk servert med salat, brød og potetsalat. Og god vin i glassene....Denne laksen er noe av det beste jeg har smakt på lenge.....Nydelig var den:-) Vi var utrolig heldig med været og det var ingen av oss som ønsket å ta kveld.

Ingen kommentarer: