fredag 12. februar 2010

Rosa er jentenes beste venn

Det er vel noe som alle mødre (og fedre) har oppdaget hvis man har ei datter i huset:)

Det er ingenting som er FINERE eller FLOTTERE enn det som er rosa. Ja, til og med snop smaker bedre hvis det er rosa.

Så nok en gang har jeg strikket en ROSA lue til datteren min. Oppskriften fant jeg på Garnstudio.  Strikket i Falk på pinne nr 3.5.

 005          001

  Luen har en fin passform og sitter veldig godt over ørene….

003 

Etter at “prinsessa” vår hadde den på seg da hun gikk på skolen er det kommet inn ønske liste fra noen av venninene at det er en slik lue de ønsker seg i bursdagsgave fra henne:) Så vi får se hva jeg orker. Jeg er jo ikke så stor tilhenger av å strikke en ting optil flere ganger…Har egentlig alt for liten tålmodighet til det…

Ingen kommentarer: