søndag 27. mars 2011

Chocolate chip cupcakes

 

Måtte bare kaste meg med i denne cupcakes trenden som feier over Norge for tiden..

Etter mye leting på nett kom jeg over en fantastisk flott blogg med mange fristelser. I bloggen  finner du alt du kunne tenke deg av bakverk. Fantastisk flotte bilder tar hun også.

Nå skulle jeg overbevises at en cupcake ikke er det samme som en muffins.. Ble jeg overbevist???  Tja, jeg vil nok si at det er en forskjell.

 001

Cupcake`n ble veldig luftig og god. Var litt skeptisk på kremen oppå siden jeg ikke noe glad i smørkrem . Men var jo nødt til å lage den siden det er favoritt frostingen som brukes i Martha Stewarts show. Og for ei som ikke liker smørkrem synes jeg denne ble nydelig . Mye smak på kremen og den føltes som fløyel (hvis man kan si det) i munnen.

Det er ikke de første og heller ikke de siste cupcakene jeg kommer til å lage. Har kjøpt inn det jeg trenger til Red velvet cupcakes.

 

005

Søte fakta

Fantastisk inspirerende blogg: Passion 4 Baking

Oppskrift: Chocolate chip cupcakes

4 kommentarer:

Misemor sa...

Mmmmmm, ser så deilig ut!
=)Misemor

Marieki sa...

åhåå, det skulle ikke vært lov å legge ut sånne bilder!:O *Sikle*
De ser fantastisk deilige ut!:D

sipusa sa...

Ante meg at jeg ikke burde ha lest mer nedover etter overskrifta...er nemlig inne i en skikkelig sjokoholisk periode og nei, det deilige synet hjalp ikke;-)

Jane sa...

Dette så helt fantastisk godt ut :)
Ligger en liten "hilsen" til deg i bloggen min :)