fredag 18. februar 2011

Håndarbeids-stopp

 

Denne februar måneden har vært preget av mye reising og sykdom så  håndarbeidet har fått lide pga det…

Jeg har jo noen prosjekter gående ,men ingen jeg liksom får ferdigstilt.

1: Tunikaen til datteren min har jeg arm igjen på

2: Look alike Mitu kjole til meg selv

3: Egen designet sokk

4: Gyda vott

5: Hekle pledd

Kanskje ikke dette var så mange UFOèr som mange andre har liggende ,men ett av nyttårsforsettene mine var enten gjør prosjektene ferdig eller så må de rekkes opp…Og jeg har ikke lyst til å gjøre noen av delene for øyeblikket….

001

2 kommentarer:

Rigmor sa...

rart med de der prosjektene man virkelig går inn for å lage, så er det noe som tar luften fra de. Teppet ser iallfall flott ut!! Lykke til med å finne motivasjon til prosjektene! Ha en flott dag og helg!

amylin sa...

UFOer er ikke morsome, da! Har nok noen flere enn deg, men sånn er det. Skal prøve å få noen ferdige i løpet av februar!