tirsdag 28. desember 2010

Glitter og Glitz Dove

 

Jeg har vel egentlig inngått en liten avtale med meg selv at jeg skal prøve å strikke/hekle/sy masse gaver frem over og legge de i en   gavekurv/eske . Så har jeg bare å titte ned i kurven etter gaver når det er bursdager fremover.

En av de første tingene som havner i kurven er Dove luen som du kan finne mønstret på HER . Men du må nok være medlem på Ravelry  for å komme inn på siden. Ett medlemskap der er absolutt anbefalt :)

021 Jeg har strikket luen på pinne nr 3 og 3.5 i Kauni sammen med en sølvtråd.  Derav navnet Glitter and Glitz DoveSyns etter vært som jeg strikket luen at den ble i det meste laget litt for “shiny” for meg , men klarte å roe det ned med å hekle en sirkel som jeg pyntet med en knapp i midten.

022Christin var så snill at hun stilte opp som lue modell for meg i dag.. Det er ikke enkelt å få tatt ett skikkelig bilde i tussmørket. Føler allikavel at jeg har fått frem fargen og mønstret på luen.

1 kommentar:

Hanne sa...

Jeg har også store planer om å fylle opp gaveesken min Har allerede strikket to votter, men det ene paret er allerede "forsvunnet" :P Tenkte jeg skulle prøve å kombinere det med å slanke garnlageret mitt også :D