onsdag 19. mars 2008

Sokker av Viking sportsragg



Jeg fikk viking sportsragg i hemmelig venn gave i går i posten. Hadde aldri strikket i det garnet før så jeg var veldig spent da jeg la opp til ett par sokker til datteren min. Ikke er jeg så veldig ivrig på å strikke helt vanlige sokker/lester. Synes det er noe av det mest kjedligste man kan strikke. Men Viking garnet var helt utrolig deilig å strikke med, så det gjorde "jobben" litt lettere:-) Eieren av sokkene ble kjempe fornøyd........De var i bruk med det samme jeg hadde festet trådene:-)
Spennende med "mønsteret" på sokkene.
La opp 48 makser på pinne nr 3. strikket 2 rett og 1 vrang rundt. Brukte ca 90 gram med garn.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anne-Britt sa...

Hei. Flotte sokker da. Jeg har også kjøpt dette garnet og er spent på hvordan det er. Høres jo veldig positivt ut :) Men er litt usikker på hvor mange masker jeg skal legge opp. Skal strikke til str 38, kan du hjelpe meg? På forhånd takk :) Flotte ting her i bloggen din forresten:)