fredag 22. oktober 2010

Bamsemor

 

Etter flere år med hjemmelaget adventskalender ville datteren min prøve noe nytt  i fjor så da kjøpte vi en kalender, men etter kun noen dager var den ikke populær igjen..Alt for kjedelige gaver som var inne i (noe jeg skjønte ville skje). Hun angret seg fælt og ville at jeg skulle lage henne en hjemmelaget resten av desember…Men da var mammaen streng og sa at det nå var forseint. Hun kunne ønske seg en hjemmelaget til neste år.

Dette er noe hun ikke har glemt så hun var tidlig ute for å minne meg på at det var hjemmelaget hun ønkset seg i år. Nå har jeg begynt å planlegge gavene .

Den første gaven jeg har strikket til prinsessen er en liten supersøt bamse hun kan ha på nøkkelknipen.

002 Denne er strikket i Tove garn på pinne nr 2,5 og oppskriften finner dere her

5 kommentarer:

Unknown sa...

Så kjempesøt :-)

Unknown sa...

Ja hjemmelaget er best :-)

Meta sa...

Den var nusselig.:)

Tusen takk for kommentaren i bloggen min. Det setter jeg virkelig pris på.:)

Nyt dagen og helga til fulle!!:))

Filippa sa...

Den var jammen supersøt den lille figuren til å ha på nøkkelknipet.
Det var en veldig god ide til julekalenderen til snuppa. Her er det også mammas gavekalender som gjelder, ferdig kjøpt kalender har hun aldri etterspurt. Kos deg med å lage adventskalender

Vibekes lille ullne sa...

Den var kjempesøt! Lurt å være tidlig ute med planlegging av julekalender. Det er jo tross alt 24 dager, selv om jeg regner med at ikke alt er hjemmelagd! :)