onsdag 3. mars 2010

Flowers for you

 

Hjemlagede gaver er noe av det fineste man kan få og gi bort synes nå jeg….

Jeg prøver alltid å tenke igjennom hva personen liker og hva den evnt trenger…Ikke alltid man vet hva personene trenger ,men kan man jo ringe for å høre hva de ønsker seg. Det gjorde jeg denne gangen.009

Og bursdagbarnet trengte seg nye tøfler. Som sagt som gjort. Fant mønstret til tøflene her. Rask og enkelt tv -arbeid. Jeg har strikket de i Safir på pinne nr 3.5.

005

Pyntet tøflene med noen heklede blomster og knapper fra skrinet som jeg personlig synes “gjorde” hele tøffelen.

7 kommentarer:

Maria sa...

Å, de ble utrolig fine da. Å de blomstene gjorde susen. Skikkelig lekkre ble de. Det enkle er ofte det beste sier nå jeg.

gyldenkron sa...

Så flotte tøfler du har laget. Og herlige vårlige blomster på.

AnitaK sa...

Blomstene gjorde virkelig susen ja, kjempefiine!!

Hanne sa...

Kjempe stilige og morsomme tøfler :D

Hannes hage sa...

Det gjorde seg så godt med de flotte blomstene. Skikkelig flotte gla`tøfler.

Thea sa...

Søte tøfler. MEN det er jeg er skikkelig imponert over er den Liverpool luen!!!! Helt fantastisk!! Ja så ble det en feil, MEN du har tegnet møsnteret og det var jo knallbra. Har letet i to år på nettet etter noe oppskrift på å strikke lue til sambo som er fotballidiot. hvis du vil selge mønster så er jeg sååå interessert... Ser du lager kjempemasse flott:) fortsatt flott søndag:)

Mariann S sa...

Nydelige tøfler. Kor artig det var å fylle blomstane med knappar :)