tirsdag 27. januar 2009

Pai og daimkaker

I dag var det min tur å ha den "ukentlige" lunsjen når jeg og en vennine møtes over litt god mat og strikking.
Så i dag fikk Elisabeth og lille prinsessa hennes servert Middelshavspai hos meg. Og siden det er første gang jeg laget denne paien var jeg spent på resultatet. En liten vri på oppskriften var at jeg brukte soltørkete tomater i fyllet og fetaost som ligger i olje. Det ble masse smak på paien ennå jeg var forsiktig med kryddret
En kjempe god pai som jeg sikkert kommer til å lage flere ganger....


Til "dessert" hadde jeg laget daimkaker fra http://www.detsoteliv.no/ . Kakene ble veldig porrøs og minnet meg masse om "Serinakaker". Og siden jeg ikke er noen stor fan av Serinakake falt ikke disse helt i smak hos meg. Men trur gjestene likte dem, iallefall 2 åringen:o)

1 kommentar:

Elisabeth sa...

Jeg kan bekrefte at middelhavspaien var kjempegod! Veldig fornøyd med lunsjen, og lille snuppa falt pladask for kjeksen... var det 5 hun satte til livs? ;-)