søndag 19. oktober 2008

Djevellue og stripete votter

En djevellue og votter er ferdig. Jeg har strikket luen og vottene i str 6 mnd. Derfor ser vottene gigantisk ut på bildet:-) Slike små prosjekt er greie å holde på med for å få unna litt restegarn. Jeg liker utseende på luen veldig godt. Tar seg så godt ut med striper. Men passformen vet jeg ingenting om siden jeg ikke har småbarn selv som kan bruke de.


Mønstret til luen fant jeg hos grosblog , vottemønstret er bare improvisert. Skal legge ut bedre bilde av vottene etterhvert:-) Bambino ull er garnvalget til dette prosjektet på pinne nr 2 1/2 og 3.

Har strikket det i tanke på å selge det på julemessen...

2 kommentarer:

Vims sa...

Å helledussen det sette var flott!!! Ønsker deg en flott søndag!!!

Anonym sa...

Jätte fint! Jag har stickat djevelluen i bomullsgarn förut. De är verkligen fina.
// Meckla