onsdag 30. januar 2008

Hjem kjære hjem


Nok ett stitchery bilde.....og da var ett nytt "veggteppe" nesten ferdig.
Har bare å sy på bakstykke og hekter. Bakstykke skal jeg vente med til jeg skal på syklubb. Fant ut at det var kanskje det lureste siden jeg ikke har sydd noe særlig før. For der vil jeg komme til å få hjelp.
Jeg begynner også å få litt mere dreisen på symaskinen og så det virker som jeg klarer å skjære litt rettere stoffbiter:-) Slapper litt mere av i skuldrene. Jeg er ikke fullt så utslitt i armene etter ett par timer ved symaskinen....:-) Øvelsse gjør mester......

2 kommentarer:

Bai sa...

Lekkert. Trur eg må bearbeide sykunnskapene mine litt og så kva eg kan få til. Når eg blir gammal og får god tid til slikt, eller noko. Sukk... så mykje eg skulle gjort.

Anonym sa...

Ikke meningen å være anonym, men jeg klarer visst ikke å legge igjen kommentar lenger. Begge bildene dine ble kjempefine, er imponert :-)
Hilsen Bess i anonym forkledning ;-)