mandag 14. januar 2008

Endelig ferdig



Da ble jeg ferdig med bursdaggenseren som jeg startet med i romjulen. Gutten som skal få den har bursdag 22 januar. Da blir han 10 år. Håper han kommer til å like den. Jeg ble i hvertfall fornøyd:-)

Mønsteret er fra sandnes hefte"til fjells" nr 0611, genser med rund sal. Beregna bruk av garn skulle være 16 nøster , men jeg sitter igjen med 4 nøster som er hele og noen slumper. Så jeg vet ikke hva jeg gjør galt :-/

Men da har jeg litt ekstra garn til andre prosjekter og det kommer jo alltid godt med.


3 kommentarer:

Anonym sa...

Den ser veldig fin ut, men jeg får så lyst til å se resten også!!

Nydelig med de forskjellige grånyansene!

Anonym sa...

Den ble nydelig! Jeg får ofte igjen en del garn etter strikking av slike store gensere også, selv i str. 10 år. Det er vel tatt godt i ved beregning av garn :)

Siddis back home sa...

Det var en flott genser!! Heldige den som får den!!