mandag 8. oktober 2007

Helgen`s prosjekter



Som sagt tidligere i bloggen skulle jeg bare "vie" helgen til strikking og ungene. Ungene så jeg egentlig ikke så mye til siden de var på besøk hos venner her og der. Så det ble best strikking på meg:-) Jeg fikk genseren ferdig og i tillegg fikk jeg begynt å bruke opp noe av reste garnet mitt.
På pinnen har jeg "Trysil" vott, men siden jeg ikke syntes fellingen ble så bra måtte jeg legge den til siden for å få hjelp av ei vennine ( min egen strikke-lærer).
Derfor måtte jeg jo finne meg noe annet å strikke.Valget falt på calorimetry. Så det ble 3 stykk av dem . Den røde som datteren min har på seg er egentlig melert garn ,men det vises veldig dårlig på bildet. Det blå melerte er et garn som jeg har kjøpt i Finland. Den grønne er smart garn.

1 kommentar:

Beate sa...

Sikkert godt med ei strikkehelg. Har strikket flere calorimetry, morsom å strikke og så blir de så flotte på. Herlige farger på Trysilvotten.