søndag 21. oktober 2007

Bøker


I går fikk jeg 2 av 5 bøker jeg har bestilt i fra amazon. Har visst handlet litt i vilden sky ettersom dollarkursen er så lav. Men ingenting er bortkastet...spesielt når det kommer til strikkebøker.

Jeg er storfornøyd med "one skein wonders". I den var det egentlig mange småprosjekter jeg kan tenke meg å strikke:-) ANBEFALES!!!!!

"Two balls or less" var det mye rart i. Jeg er ikke så veldig glad i effekt garn så derfor falt ikke den boken i smak ettersom det blir brukt mye av det garnet i boken. Men flott bok for å fylle opp i bokhyllen :-)

2 kommentarer:

elisandr sa...

Har akkurat bestilt bøker derfra jeg også, er jo nesten gratis nå for tida =0)
Gleder meg til å se noe fra den boka du var mest fornøyd med, for den har jeg lyst på også...

Bai sa...

Har lurt på den one-skein-wonders eg og. Kjekt at du evaluerer bøkene. Er heller ikkje så glad i effektgarn, så då droppar eg den andre.